6. 7. 2011

Trénink v červnu

V červnu jsem byl cvičit ráno 8x a k tomu ještě asi 4x večer běhat. Cvičil jsem katy Heian 1, Heian 2 a Empi, kterou jsem se v červnu naučil zrcadlově, tzn. na obě strany. Ještě se mi to trochu plete, ale začínám si zvykat i na tu "druhou" variantu.

Vytáhnul jsem z ní dvě sekvence, které cvičím zvlášť na obě strany. První je od gedan barai (5. pohyb)  až po gedan barai (9. pohyb) nakonec se vrátím do hačidži dači a zopakuji to samé na druhou stranu. Druhá je od gedan barai (19. pohyb) až po gedan barai (25. pohyb). Nakonec se zase vrátím do hačidži dači a to samé na druhou stranu. Tohle asi není moc zajímavé čtení. Pohyby uvádím podle Best Karate 7.

Cvičím ještě pohyb do čtyř stran; jsem těmi světovými stranami docela posedlý. Asi se potřebuju zorientovat:-) Použil jsem k tomu sekvenci ze začátku katy Unsu, která začíná kombinací tate šutó uke / gjaku cuki a opakuje se do čtyř stran. Teď se k tomu dá přidat podobná část ze závěru katy Džiin (Jiin), která je ale mnohem delší. Začíná stejně, ale po tate šutó uke následuje v rychlém sledu gjaku cuki, oi cuki, mae geri, gjaku cuki a dvojitý kryt (gedan barai + uči uke). Když celou kombinaci zacvičím bez přerušení do všech čtyř stran, vydá to skoro na krátkou katu. Cvičím to takhle, abych získal větší dynamiku, ale stále mám své tempo:-)

Žádné komentáře: