15. 6. 2007

Tréninkový plán

Na začátku roku jsem si sestavil tréninkový plán na cvičení kata. Vypadá takhle:

http://spreadsheets.google.com/pub?key=pFUHR3ytCta-2RG7iziiwLw

Počítám si, kolikrát jsem zacvičil každou katu. Po každém tréninku si zaznamenám, kterou katu jsem cvičil a kolikrát. Jednou za čas to zapíšu do tabulky v počítači. Většinou cvičím třeba patnáctkrát některou z kat Heian nebo Bassai. Kanku dai je delší, tu cvičím třeba šestkrát nebo sedmkrát za sebou. Naplánoval jsem si, že každou vybranou katu budu cvičit letos zhruba dvěstěkrát. To mi zabere něco přes dva měsíce. Dva měsíce tedy cvičím stejnou katu a potom pokračuji další.

U vybraných kat bych se chtěl dostat ke čtyřem až pěti tisícům opakování. Katu Tekki 1 je podle T. Ohshimy (NOT) potřeba zopakovat dvacettísíckrát. To jsou hodně vysoká čísla. Zatím mám za sebou pár stovek. Šlo by to rychleji, kdybych cvičil pořád stejnou katu, ale to by bylo příliš jednotvárné. Příští rok bych se chtěl každý měsíc věnovat jedné katě. Začít v lednu katou Heain 1 a skončit v prosinci třeba katou Hangetsu.

Žádné komentáře: